Regina Laurie Admin
Liczba postów : 4 Data rejestracji : 11/11/2024
| Temat: Regulamin ogólny Pon Lis 11, 2024 12:06 am | |
| Witamy w C y r k o w n i! Aby zapewnić wszystkim użytkownikom przyjemność z gry i zachowanie porządku, prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami.1. Postanowienia ogólne- Forum jest przestrzenią do wspólnej zabawy i tworzenia opowieści. Każdy użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania zasad, które zapewniają płynność i przyjazną atmosferę.
- Używając forum, akceptujesz jego regulamin.
- Forum jest miejscem do gry fabularnej, a wszystkie działania muszą odbywać się w zgodzie z jego koncepcją i tematyką.
- Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany te będą ogłaszane na forum.
2. Rejestracja i konta użytkowników- Każdy użytkownik musi zarejestrować konto, aby móc uczestniczyć w grze.
- Nazwa użytkownika powinna być odpowiednia, nie może zawierać wulgaryzmów ani treści obraźliwych.
- Użytkownik jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo swojego konta. Zabrania się udostępniania danych logowania osobom trzecim. Gdyby jednak doszło do kradzieży konta, prosimy o kontakt z członkami Administracji, aby je odzyskać.
- Ze względu na to, jak czas płynie w grze, nie ma problemu aby stare, nieaktywne konta powróciły do gry w każdej chwili. Konta nie będą usuwane ani dezaktywowane.
- Na forum nie ma ograniczeń dotyczących ilości posiadanych kont tak długo, jak każde z nich jest zadbane, a odpisy w wątkach pojawiają się regularnie. Zabraniane są jednak multikonta postaci:
a) powiązanych ze sobą, nie mogą być np. rodziną, parą; b) wrogów w bezpośrednich konfliktach. Ma to na celu ograniczenie przypadkowego metagamingu oraz sytuacji, w których użytkownik będzie zmuszony pisać sam ze sobą. Dopuszczalne są wyjątki w przypadku większych wydarzeń fabularnych, w których użytkownik będzie zmuszany pojawić się więcej niż jedną (maks. dwiema) postaciami w danym miejscu. W takim wypadku prosimy o unikanie interakcji między postaciami.
- Wszelkie multikonta muszą zostać uzupełnione w profilu. W przypadku odkrycia nieopisanego w profilu konta tego samego użytkownika, zostanie on ukarany.
3. Zasady korzystania z forum- Każdy użytkownik ma prawo do tworzenia postów, uczestniczenia w sesjach fabularnych oraz interakcji z innymi graczami w sposób zgodny z regulaminem.
- Zakazuje się publikowania treści wulgarnych, obraźliwych, dyskryminujących lub nielegalnych. Prosimy o unikanie drastycznych oraz graficznych opisów scen, zabrania się umieszczania jakichkolwiek zdjęć/filmów typu gore lub pornograficznych.
- Posty powinny być zgodne z tematem i konwencją forum. Używaj języka zgodnego z klimatem gry.
- W przypadku trudnych sytuacji fabularnych, takich jak kontrowersyjne decyzje, administratorzy mogą interweniować w celu zapewnienia uczciwości i porządku w grze. Niektóre rozgrywki, tj. walki, polowanie, przeszukiwanie, będą wymagały nadzoru MG. W tym celu należy udać się do odpowiedniego tematu oraz napisać post.
- Wszelkie pytania lub problemy techniczne należy kierować do administracji za pośrednictwem wiadomości prywatnej lub odpowiednich tematów pomocniczych.
4. Zasady gry fabularnej- Każdy użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania zasad fabularnych ustalonych przez prowadzących grę (Mistrzów Gry).
- Każdy post musi być czytelny i zawierać minimalną ilość błędów gramatycznych oraz ortograficznych. Chcemy, aby teksty były przyjemne do czytania. Prosimy unikać postów na dwie, trzy linijki. Aby usprawnić oraz uprzyjemnić rozgrywkę, prosimy o unikanie postów na zaledwie dwie/trzy linijki.
- Użytkownicy powinni szanować czas innych graczy. Prosimy o regularne i systematyczne odpisywanie w sesjach, aby gra mogła przebiegać płynnie oraz równomierne zaangażowanie do zaangażowania drugiego gracza.
- Zabrania się metagamingu. Jeżeli wiesz coś, czego nie wie Twoja postać, nie używaj danych informacji w rozgrywce.
- Wszelkie zmiany w fabule (np. śmierć postaci, istotne przełomowe wydarzenia) muszą być uzgodnione z Mistrzem Gry.
- W przypadku istotnych zmian w postaci, np. jej charakterze czy moralności, prosimy o uzupełnianie Karty Postaci danymi informacjami razem z odnośnikiem do wątku. Pozwoli to zachować płynność w rozgrywce oraz łatwy dostęp do przełomowych wydarzeń w życiu danej postaci.
- Karty Postaci muszą zostać zaakceptowane, zanim gracz zostanie dopuszczony do gry.
- Staramy się uśmiercać postaci jak najrzadziej - jednak jest to możliwe. Decyzja ta należy do MG podczas rozgrywania sesji walk czy polowań.
- Po uśmierceniu postaci możliwa jest dalsza rozgrywka. Dochodzi wtedy do zmiany klasy. Każda klasa Cyrkowca ma swój "umarły" odpowiednik. To od gracza zależy jednak, czy będzie chciał taką postacią dalej prowadzić rozgrywkę.
- Zabrania się duplikowania postaci, jeżeli jedna z nich została uśmiercona, nie twórz jej kopii. Wyjątkami są sytuacje, w których gracz przedstawi MG lub Administracji swoją wizję, która może pozytywnie oraz ciekawie wpłynąć na fabułę forum oraz otrzyma zgodę.
- MG (za zgodą użytkowników aktualnie prowadzących sesję) może wkroczyć do akcji, jeżeli uzna, że może wprowadzić do rozgrywki ciekawy element oraz dynamikę.
- MG nie potrzebuje uzyskania zgody użytkowników do wkroczenia do rozgrywki, jeżeli uzna, że sytuacja tego wymaga, tj. jeżeli widzi zaczynające się polowanie lub walkę.
- Prosimy o zachowanie kolejności odpisów. Jeżeli w jednym wątku/lokacji przebywają trzy postaci, każda z nich ma swoją kolejność. Ma to zapobiec wykluczaniu gracza z gry.
5. Reklamy i spam- Zabrania się zamieszczania jakichkolwiek reklam niezwiązanych z tematyką forum, w postach, sygnaturkach oraz wiadomościach prywatnych.
- Zabrania się wysyłania spamu oraz innych niepożądanych treści, które zakłócają działalność forum.
- W przypadku zamieszczenia reklamy dotyczącej innego forum PBF prosimy o zamieszczenie wpisu w odpowiednim wątku, aby uniknąć chaosu oraz zapewnić innym użytkownikom forum łatwy dostęp do poszukiwanych treści.
6. Upomnienia i kary- Użytkownicy, którzy łamią regulamin, mogą otrzymać upomnienie lub ostrzeżenie. W przypadku poważniejszych wykroczeń, mogą zostać zablokowani (na czas określony) lub usunięci z forum.
- W przypadku naruszenia zasad, decyzja o ukaraniu użytkownika jest uznaniowa i zależy od oceny administracji forum.
- Upomnienia i ostrzeżenia będą przesyłane użytkownikowi w wiadomości prywatnej. W przypadku ignorowania upomnień, może zostać nałożona kara.
- Jeżeli uważasz, że kara została nałożona niesłusznie, skontaktuj się z kimś z Administracji.
7. Prywatność i dane osobowe- Forum jest zobowiązane do ochrony prywatności swoich użytkowników. Nie udostępniamy danych osobowych bez zgody użytkownika, chyba że jest to wymagane przez prawo.
- Każdy użytkownik ma prawo do edytowania swojego profilu, w tym usuwania danych osobowych, które sam zdecyduje się udostępnić.
- Pamiętaj o swoim bezpieczeństwie. Jeżeli postanowisz udostępnić swoje dane, Administracja forum nie odpowiada za wszelkie konsekwencje.
8. Zakończenie działalności forum- Administracja forum zastrzega sobie prawo do zamknięcia forum w dowolnym momencie. W takim przypadku użytkownicy zostaną o tym poinformowani z wyprzedzeniem.
- W przypadku zamknięcia forum, dane użytkowników i zawartość sesji zostaną usunięte, chyba że administracja postanowi inaczej, np. w celu jedynie zamknięcia forum na x czasu, aby przeprowadzić prace techniczne.
| |
|